OnlyClara

Alla inlägg under september 2011

Av Clara Hermansson - 10 september 2011 08:09

Hej

Om en timme ska jag ta tåget med Emmy till malmö, det blir lite shopping och fika.

Ikväll ska jag till en kompis Maja som har fyllt år, det ska bli kul.

Imongon ska familjen och jag åka till bjärnums simhall och bada i värmepasängerna :D


Ha en bra helg, PUSS ♥

Av Clara Hermansson - 3 september 2011 19:56

Nu har jag varit ute och hämtat Tilda i kulhult, Tildas kompis stora syster Lindaär lika gammal som jag och har 3 hästar och jag ska dit och rida med henne imorgon, kul kul.

dom var jätte söta.


Idag har jag varit och jobbat hos mamma hela dagen, dom behövde hjälp för de flesta hade blivit jätte förkylda efter mässan, nu börjar jag med få det :S

Jag käkar så många piller jag bara får för att inte bli förkyld.


Vi hörs, PUSS ♥

Av Clara Hermansson - 2 september 2011 19:56

Förlåt för den sega uppdateringen den senaste veckan.

Vi har fått jätte mycket läxor och jag har haft så mycket annat att tänka på.


Idag var det skola som vanligt, efter skolan var det Bodagarna jätte trist.

Men efter det gick jag och Maja hem till mig och snackade lite och kollade på gamla bilder, super mysigt.


Nu ska jag kolla färdigt på sista skivan i säsong ett på Gossip Girl, dom är bara så bra jag rekomernderar den starkt för er som inte sett dom.

Om ni inte vill gå till affären och köpa eller hyra skivorna kan ni gå in på " Cucirca.com " där finns alla säsonger av bla. Gossip Girl och en massa andra avsnitt/filmer.


Puss från mig ♥ ♥ ♥



Ovido - Quiz & Flashcards