OnlyClara

Alla inlägg under maj 2011

Av Clara Hermansson - 28 maj 2011 12:57

Hej

Snart kommer Emmy hem till mig :D

Wallander filmen igår var jätte läskig, en riktig nagel bitare.

Här kommer en bild på mina naglar och dagens outfit

 

    Dagens outfit ,skjorta och tights från H&M.

   Det är speciella klistermärken :D

Av Clara Hermansson - 27 maj 2011 07:46

God morgon !

Idag är det fredag jag älskar fredagar ,kanske för att jag vet att det är helg imorgon :D

Det är premiär tur för min klänning fast jag har haft den sen i somras

Puss på er, ha en bra fredag :D

   

Av Clara Hermansson - 26 maj 2011 21:45

Hej

Jag hann inte lägga upp något imorse men det gör jag nu istället, idag var en ganska vanlig dag i skolan, förutom att jag skadade mitt finger,bhhuu :(

Men jag cyklade iaf hem efter skolan och fikade med min lilla syster :D

Nu ikväll har vi bara myst och jag har gjort lite  läxor tills imorgon

Aja nu ska jag snart gå och lägga mig, puss och godnatt

(Ps. ska försöka gå upp lite tidigare imorgon så jag kan lägga ut min outfit och skriva lite )

                             

Av Clara Hermansson - 25 maj 2011 14:30

Nu har jag kommit hem från skolan, det var ganska tråkigt idag :(

Jag skulle egenteligen till våran fritidsgård Pulsen men jag var tvungen att plugga till ett prov imorgon :(

Ikväll ska jag till stallet, så jag måste plugga nu i eftermiddag :D

Jag ska också passa på att berätta att jag har fått en lillebror, han är 6 veckor på fredag, han är världens sötaste :D

Här kommer en bild på han :

 

Av Clara Hermansson - 25 maj 2011 07:47

God morgon ♥

Har precis vaknat och ska snart cykla till skolan ♥

Jag ska till tandläkaren idag,

Här kommer dagens outfit, Puss från mig ♥

 

Av Clara Hermansson - 24 maj 2011 19:45

Hej! ♥

Inatt sov gabriella hos mig, vi hade jätte kul :D

Vi tog en massa bilder ♥

Nu har jag precis gått ut med hunden och ska snart göra fördig ett svenska projekt och plugga lite till matte provet tills på torsdag, bhuu, men sånt måste göras.

Aja vi ses, puss ♥

:D

Av Clara Hermansson - 24 maj 2011 19:35

                    

Av Clara Hermansson - 22 maj 2011 17:30

    

Ovido - Quiz & Flashcards